
Op deze pagina’s ziet u de referenties van families over onze dienstverlening. Deze beoordelingen over Marloes en Gerda Bekema Uitvaartverzorging zijn ook terug te vinden op Google.
Daar ziet u ook dat deze reviews door echte personen zijn geplaatst, en niet door ‘robots’ of gekochte beoordelingen.
Wilt u ook een ervaring/beoordeling/referentie/review over Gerda en Marloes Bekema delen?
Klik hier om een recensie achter te laten!
5.0
Gebaseerd op 29 beoordelingen
powered by Google

Antoinette
1 jaar geleden
Een familiebedrijf dat zich met hart en ziel inzet in de uitvaartzorg. Betrokken, deskundig en altijd bereikbaar voor vragen en advies. Marloes en haar team zijn voor ons van onschatbare waarde geweest bij het regelen van het afscheid van onze dierbare vrouw, moeder en oma.
Zo ontzettend dankbaar voor alles wat ze voor ons hebben gedaan in een ontzettend zware periode.
Zo ontzettend dankbaar voor alles wat ze voor ons hebben gedaan in een ontzettend zware periode.

Imara Paay
1 jaar geleden
Lieve lieve Marloes , Onbegrijpelijk maar toch moest ik je bellen !
We bevonden zich in een rollercoaster van onbegrip en verdriet. Iets wat onverwacht in ons dagelijks leven verliep.
Je was de rost , het rustige vaarwater om alles te kunnen belopen zoals het bij Pa hoorde.
Een geliefd afscheid maar ook met humor.
Ik ben dankbaar wat jij voor ons gedaan hebt. je werk , je liefde , je troost
het medeleven en de creativiteit die jij in je hebt.
Het afscheid is iets wat ons hele leven bij blijft en dat kan maar in één keer goed!
Maar wees ook dankbaar voor jezelf.
Zoals jij je werk uitvoert is er maar één
Wees trots , je bent iemand met een extra goud randje !
Dank je wel lieverd ,
Voor alles !
X imara
We bevonden zich in een rollercoaster van onbegrip en verdriet. Iets wat onverwacht in ons dagelijks leven verliep.
Je was de rost , het rustige vaarwater om alles te kunnen belopen zoals het bij Pa hoorde.
Een geliefd afscheid maar ook met humor.
Ik ben dankbaar wat jij voor ons gedaan hebt. je werk , je liefde , je troost
het medeleven en de creativiteit die jij in je hebt.
Het afscheid is iets wat ons hele leven bij blijft en dat kan maar in één keer goed!
Maar wees ook dankbaar voor jezelf.
Zoals jij je werk uitvoert is er maar één
Wees trots , je bent iemand met een extra goud randje !
Dank je wel lieverd ,
Voor alles !
X imara

A.M. van Hengstum
1 jaar geleden
Marloes heeft ons ontzettend goed begeleid en geadviseerd bij de uitvaart van mijn vader. Vanaf het eerste moment leek het alsof Marloes bij onze familie hoorde, zo vertrouwd en liefdevol. Ze luistert echt, brengt rust en heeft aandacht voor de kleinste details. We konden altijd met ons verhaal bij haar terecht en ook de nazorg is heel erg fijn. Lieve Marloes, dankjewel voor alles wat je voor ons hebt gedaan.

Dorine Denis
1 jaar geleden
Marloes heeft ons de afgelopen dagen geholpen alles te regelen voor het afscheid van mijn lieve bonusvader. Zij heeft dit met heel veel respect, waardigheid, passie en liefde gedaan. Er werd alle ruimte en tijd genomen voor persoonlijke wensen en individuele aandacht als een moment zich daar even voor leende. Zij voelt mensen aan en haar betrokkenheid en passie voor het vak komt recht uit haar hart. Dat is zeker door mij gevoeld.
Zij heeft ons "ontzorgd" in een voor ons intens moeilijke periode.
Zij heeft ons "ontzorgd" in een voor ons intens moeilijke periode.

Marieke van Deventer
2 jaar geleden

Marije van der Giessen
2 jaar geleden
Het cliché dat je geleefd wordt in de week na een overlijden, is helemaal waar. Maar Marloes creëert rust en ruimte in die storm. Daarbij heeft ze een engelengeduld. Niets is te gek of ‘ongewoon’, Marloes regelt het.
Marloes is heel eigen en blijft ook dicht bij zichzelf, waardoor haar betrokkenheid heel oprecht voelt. Haar eigenheid uit zich in kleine gebaren, bijzondere rituelen, persoonlijke aandacht (voor iedereen) en… als je het nodig hebt: een goede knuffel.
Afscheid nemen is nooit makkelijk, maar Marloes maakte het voor ons nét een stukje kleurrijker. En daarvoor zijn wij haar dankbaar!
Marloes is heel eigen en blijft ook dicht bij zichzelf, waardoor haar betrokkenheid heel oprecht voelt. Haar eigenheid uit zich in kleine gebaren, bijzondere rituelen, persoonlijke aandacht (voor iedereen) en… als je het nodig hebt: een goede knuffel.
Afscheid nemen is nooit makkelijk, maar Marloes maakte het voor ons nét een stukje kleurrijker. En daarvoor zijn wij haar dankbaar!

Martin Moeskops
2 jaar geleden
Na het overlijden van mijn beide ouders zijn we heel fijn begeleid tijdens de dagen en de uitvaart zelf.
Met name de rust en professionaliteit maakt dat alles zeer prettig is ervaren.
Ook de nazorg na 6 weken is erg fijn .
We hebben echt alle aandacht gekregen.
Lieve Gerda en Marloes namens ons en onze familie heel erg bedankt!
Met name de rust en professionaliteit maakt dat alles zeer prettig is ervaren.
Ook de nazorg na 6 weken is erg fijn .
We hebben echt alle aandacht gekregen.
Lieve Gerda en Marloes namens ons en onze familie heel erg bedankt!

Josina Dijkstra
2 jaar geleden
Mede dankzij Marloes hebben we een ontzettend mooi afscheid gerealiseerd voor onze moeder. Als het dan toch moet, dan doen we het goed.
Alles op zijn tijd en alles stap voor stap. Op ons tempo leidde Marloes ons erdoorheen.
Ze wees ons de juiste richting waar nodig, gaf ons handvatten waar wij mee verder konden. Door alle handvatten die Marloes ons heeft gegeven, konden wij een heel mooi, warm en persoonlijk afscheid realiseren.
Niet alleen in de dagen voor en tijdens de uitvaart, maar ook daarna hebben wij het contact met Marloes als erg prettig ervaren. We hebben heel veel aan haar gehad!
Namens Lieneke, Mireille, Piet Hein & Josina.
Alles op zijn tijd en alles stap voor stap. Op ons tempo leidde Marloes ons erdoorheen.
Ze wees ons de juiste richting waar nodig, gaf ons handvatten waar wij mee verder konden. Door alle handvatten die Marloes ons heeft gegeven, konden wij een heel mooi, warm en persoonlijk afscheid realiseren.
Niet alleen in de dagen voor en tijdens de uitvaart, maar ook daarna hebben wij het contact met Marloes als erg prettig ervaren. We hebben heel veel aan haar gehad!
Namens Lieneke, Mireille, Piet Hein & Josina.

Will van Dokkum
2 jaar geleden
Marloes heeft de uitvaart van onze moeder geregeld en ik denk niet dat iemand anders dit beter had kunnen doen.
Letterlijk alles werd ons uit handen genomen en tot in de puntjes geregeld, in goed overleg met ons als familie.
Marloes is een hele warme persoonlijkheid die voor alles een oplossing probeert te vinden. Ontzettend fijn in een tijd waarin je eigenlijk al min of meer ‘geleefd’ wordt.
Ook brengt ze dingen aan waar je zelf niet aan denkt, maar die wel belangrijk kunnen zijn. Bedank kaarten als voorbeeld. En je eigen rouwkaart maken Ipv een ‘standaard’ kaart.
Het klinkt raar voor een branche als deze, maar als je op zoek bent naar een uitvaartdienst met warmte en aandacht zou ik zeker een beroep op Marloes doen.
Letterlijk alles werd ons uit handen genomen en tot in de puntjes geregeld, in goed overleg met ons als familie.
Marloes is een hele warme persoonlijkheid die voor alles een oplossing probeert te vinden. Ontzettend fijn in een tijd waarin je eigenlijk al min of meer ‘geleefd’ wordt.
Ook brengt ze dingen aan waar je zelf niet aan denkt, maar die wel belangrijk kunnen zijn. Bedank kaarten als voorbeeld. En je eigen rouwkaart maken Ipv een ‘standaard’ kaart.
Het klinkt raar voor een branche als deze, maar als je op zoek bent naar een uitvaartdienst met warmte en aandacht zou ik zeker een beroep op Marloes doen.

Rudo Hidden
2 jaar geleden
Wij kijken als familie zeer dankbaar terug op de voortreffelijke en respectvolle werkwijze van Marloes en collega's, na het overlijden van onze (schoon)moeder en lieve Marja.
Marloes heeft ons alles uit handen genomen, waardoor wij ons konden focussen op het afscheid nemen.
Voor alle (kleine) vragen stond Marloes voor ons klaar, op welk moment van de dag dan ook.
Tijdens het meest verdrietige moment in ons leven, hebben wij dit als zeer prettig ervaren.
Onze dank is groot.
Namens de familie Hidden,
Rudo Hidden.
Marloes heeft ons alles uit handen genomen, waardoor wij ons konden focussen op het afscheid nemen.
Voor alle (kleine) vragen stond Marloes voor ons klaar, op welk moment van de dag dan ook.
Tijdens het meest verdrietige moment in ons leven, hebben wij dit als zeer prettig ervaren.
Onze dank is groot.
Namens de familie Hidden,
Rudo Hidden.

cindybuskes
2 jaar geleden
Wat zeg je precies over een ‘bedrijf’ die je bijstaat bij een van de meest emotionele en kwetsbare momenten in je leven? Weinig behalve ‘dat je er met een warm gevoel op terugkijkt’ zou je denken. Dat dacht ik eerst ook. Tot er een overlijden was ver weg uit de regio van Gerda en Marloes Bekema uitvaartverzorging en je daardoor terecht komt bij een grote coöperatie. Jeetje, wat een verschil. Het voordeel is echter wel dat er ik hierna een mooie lijst met positieve punten kan opnoemen over Gerda en Marloes Bekema uitvaartverzorging. In dit geval was Marloes de uitvaartondernemer.
* Het contact is laagdrempelig.
* Er is tussen de face-to-face afspraken door contact.
* Ze laten je niet zwemmen maar je wordt aan de hand meegenomen.
* Het contact is warm.
* Er wordt goed, professioneel en warm meegedacht met elke keuze waar een beetje twijfel is.
* Afspraken worden nagekomen.
Ik hoop Marloes niet snel tegen te komen, maar dat is natuurlijk niks persoonlijks. Wat ik wel weet is het volgende: mocht er weer een overlijden kies ik voor Gerda en Marloes Bekema uitvaartverzorging.
* Het contact is laagdrempelig.
* Er is tussen de face-to-face afspraken door contact.
* Ze laten je niet zwemmen maar je wordt aan de hand meegenomen.
* Het contact is warm.
* Er wordt goed, professioneel en warm meegedacht met elke keuze waar een beetje twijfel is.
* Afspraken worden nagekomen.
Ik hoop Marloes niet snel tegen te komen, maar dat is natuurlijk niks persoonlijks. Wat ik wel weet is het volgende: mocht er weer een overlijden kies ik voor Gerda en Marloes Bekema uitvaartverzorging.

Jan Frederici
2 jaar geleden
Marloes Bekema heeft niet alleen de uitvaart van onze stiefmoeder tot in de puntjes verzorgd, ze heeft ons ook met raad en daad bijgestaan in het traject daar naar toe en erna. Dit alles op een meelevende maar wel natuurlijke manier. Niets was haar teveel om het zo te doen zoals wij het graag wilde hebben.
Kortom, een zeer zekere aanbeveling om haar bij een uitvaart te betrekken en door haar te laten verzorgen.
Kortom, een zeer zekere aanbeveling om haar bij een uitvaart te betrekken en door haar te laten verzorgen.

Berry van den Berg
2 jaar geleden
Marloes heeft de uitvaart van mijn schoonvader tot in de puntjes geregeld. Ben haar hier zeer dankbaar voor! Alles werd ons uit handen genomen en totaal ontzorgd. Wij willen haar dan ook bedanken voor haar inzet en zorg

Linda Ball
2 jaar geleden
In december 2022 had ik de ongelukkige maar noodzakelijke taak om de uitvaart van mijn partner te moeten plannen. Hoewel het een verwachte dood was, was het nog steeds traumatisch om ermee in het reine te komen. Maar door te kiezen voor de diensten van Bekema Uitvaartondernemers was het hele traject vanaf het begin uitzonderlijk dankzij de professionele begeleiding, het advies en het totale inlevingsvermogen die Marloes gaf. Nogmaals hartelijk dank aan Marloes voor haar hulp bij het verwezenlijken van de Viering van zijn Leven die ik voor MIJN GEKKE NEDERLANDER had gewild.

Eduard Vorstman
2 jaar geleden
Marloes , in de voetsporen van haar moeder getreden , heeft de uitvaart van " onze " Marjan met veel toewijding , zorg en warmte begeleid.
Daarbij was zij ook heel alert ; geen moeite was haar teveel .
Nogmaals veel dank !
Daarbij was zij ook heel alert ; geen moeite was haar teveel .
Nogmaals veel dank !

Patricia Meijer
3 jaar geleden
Wij zijn vorig jaar mijn man en de kids hun vader verloren op jonge leeftijd .
Marloes is bij ons gekomen en wat een topper is dit .
In alle rust praten en je gevoel kunnen uiten zonder veroordeeld te worden .
Wij kunnen marloes zeker aanraden met hart en ziel
Marloes is bij ons gekomen en wat een topper is dit .
In alle rust praten en je gevoel kunnen uiten zonder veroordeeld te worden .
Wij kunnen marloes zeker aanraden met hart en ziel

Sophia Hoosbeek
3 jaar geleden
Afgelopen januari heeft Marloes ons ondersteund bij het afscheid van onze moeder. Marloes is een hele liefdevolle en betrokken vrouw, wij hebben alles goed met haar kunnen bespreken en hebben enorm veel steun aan haar gehad. Wij waren heel blij dat zij ons ondersteund heeft deze periode.
Namens broers en zussen
Sonja Gutter - Hoosbeek
Namens broers en zussen
Sonja Gutter - Hoosbeek

The Dutch Miner
3 jaar geleden
Wij zijn heel.fijn en goed geholpen door Marloes na het overlijden van een meneer waar we mantelzorger voor waren.
Toen hij overleed hebben wij contact opgenomen met Marloes en die heeft alles voor ons geregeld en ons geholpen met datgene wat wij nog moesten doen.
Voor ons een fijn gevoel dat meneer ondanks dat er geen familie was een mooie uitvaart heeft gekregen waar zijn verzorgers ook nog afscheid konden nemen.
Toen hij overleed hebben wij contact opgenomen met Marloes en die heeft alles voor ons geregeld en ons geholpen met datgene wat wij nog moesten doen.
Voor ons een fijn gevoel dat meneer ondanks dat er geen familie was een mooie uitvaart heeft gekregen waar zijn verzorgers ook nog afscheid konden nemen.
